Hitteprotocol
Vandaag - 15:00
Beste leden,
de komende dagen zijn er hoge temperaturen voorspeld en is het Nationale Hitteplan van kracht.
Als tennisvereniging gaan we daarin mee en adviseren we om geen zware inspanning te verrichten tussen 12-18u en voor kwetsbare doelgroepen om zware inspanning gedurende deze dagen te vermijden.
Ga je toch tennissen? Neem dan deze adviezen ter harte: https://www.tennis.nl/alles-over-tennis/fit-op-de-baan/blessurepreventie/tennissen-in-de-hitte/
- Smeer je goed in (er is zonnebrand beschikbaar op de club)
- Drink voldoende (ook al de uren voordat je gaat spelen)
- Neem regelmatig een pauze
- Als je je niet lekker gaat voelen, stop dan direct
Hier zie je waar wanneer schaduw is op het park: https://www.hebikzon.nl/?lng=5.676680&lat=52.040372
Nieuwscategorieën